Wideo na Facebooku jako sposób promocji w sieci.

marketing spolecznosciowy, prowadzenie fanpage, social marketing, agencja interaktywna


Wideo marketing to działanie, które nadal bardzo szybko rozwija się w Polsce. Filmy wideo pojawiają się nie tylko na platformie YouTube. Coraz częściej wykorzystuje się je również na Facebooku oraz innych Social Media. Możemy zauważyć, że filmiki stały się bardzo częstym kanałem przekazu informacji w życiu codziennym. Idealnym przykładem są aplikacje jak Snapchat, ale też Instagram czy nawet Messenger- na których pojawiła się opcja relacji. Dlaczego wideo w tak ogromnym stopniu zawładnęło komunikacją między ludźmi? Odpowiedź jest prosta. W szybki sposób przekazujemy wiele informacji. Umieszczanie filmów wideo w celu promocji ma wiele zalet. Zobaczcie sami!


Możesz zrobić to sam.

Do stworzenia filmiku nie potrzebujemy ekipy profesjonalistów. Wystarczy dobry pomysł, kreatywność oraz zwykły smartfon czy kamera. Jeżeli jesteśmy bohaterami  filmu przyda nam się partner, który pomoże w nagraniu dobrego wideo.


Dużo treści.

Materiały wideo pozwalają nam na umieszczenie więcej treści w krótszym czasie. Zawierają nie tylko komunikaty werbalne i niewerbalne. Mogą podawać również treści pisane oraz linki do stron zewnętrznych.


Przyciągają większą uwagę.

Największą zaletą wideo marketingu jest możliwość interakcji. Video ma być nie tylko samym przekazem. Pozwala też angażować odbiorców, którzy mają możliwość komentowania i wyrażania swoich opinii.


Kreują i wzbudzają emocje.

Filmy wideo są bardzo skuteczne ponieważ mają duży wpływ na widza. Wzbudzają w nim liczne uczucia, które skłaniają go do skorzystania z usługi bądź zakupu. Budują zaufanie klienta i wzbudzają jego ciekawość. Mogą mieć też formę rozrywkową. W ostatnim czasie zabawne filmiki zdobywają coraz większą liczbę widzów na Facebooku. Dlatego tak często występują na fanpagach.

Im więcej emocji wywoła filmik, tym większa szansa, że zostanie on dalej udostępniony przez odbiorcę. 


Zapadają w pamięć.

Wideo marketing jest idealnym sposobem na wzmocnienie działań marki w social mediach. Dzięki temu, że mamy obraz oraz dźwięk, zostają one dłużej w naszej pamięci. Dodatkowo można je oglądać na każdym urządzeniu mobilnym. Nie ma także ograniczenia czasowego. Opublikowane wideo można oglądać o każdej porze dnia i nocy.

Wideo na Facebooku