Posty na Facebooku - jak przyciągnąć uwagę fanów.

prowadzenie fanpage, marketing spolecznosciowy, facebook

    Prowadzisz fanpage na Facebooku i nie wiesz od czego zacząć, a może jesteś już wprawionym Facebookowiczem ale nie masz pomysłu na dalsze posty? Przychodzimy z pomocą! Dobrze wiemy, że odpowiednio stworzona treść daje najlepsze efekty. Jednak co zrobić gdy wyczerpaliśmy już wszystkie opcje, które zaplanowaliśmy? Oto kilka propozycji, które możesz wykorzystać na swoim fanpage'u.

Nawiązania do bieżących wydarzeń.

    Dookoła zawsze wiele się dzieje, dlatego warto to wykorzystać. Możesz pomyśleć, ale co to ma wspólnego z moją stroną i w jaki sposób ma mi pomóc w promocji? - wyjaśniamy. Ludzie nie żyją w próżni i interesują się wieloma rzeczami, chcą poszerzać horyzonty. Dlatego każda nowość w ich otoczeniu będzie dla nich atrakcyjna. Staraj się szukać nowych wydarzeń i nawiązywać do nich. Oczywiście muszą być one atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej.

Sentencje i cytaty.

    Każdy ma do nich słabość. Motywacyjne, refleksyjne czy prorocze- każdy typ trafi do wielu osób. Cytaty to idealne formy do wykorzystania przy tworzeniu postów na Facebooku. Mądre słowa, które wypowiedziała ważna osobistość zawsze są na topie. Słuchając autorytetu i akceptując jego spojrzenie chcemy puszczać je dalej w świat po to, by pokazać swój sposób myślenia. Szukaj ciekawych sentencji i wrzucaj je co jakiś czas na swój fanpage. Takie posty na pewno go urozmaicą.

Pozwolenie na wyrażanie opinii.

    Aby Twój fanpage był ciekawy dla określonych odbiorców, musisz ich słuchać. Jednym ze sposobów zaangażowania grupy docelowej oraz poznania ich zdania na określony temat jest wywołanie dyskusji. Zachęć więc swoich fanów do wyrażenia własnych opinii związanej z Twoją firmą. Możesz na przykład zapytać, które logo wybrać lub jaka okładka będzie dla nich bardziej atrakcyjna. Dobry feedback to klucz do sukcesu.

Pokaż co dzieje się za kulisami.

    Każdy z nas lubi widzieć jak tworzy się różne rzeczy „od kuchni”. Dlatego świetnym pomysłem na post będzie pokazanie bakstageu Twojej firmy. Pokaż odbiorcom swoją ekipę, jak wykonujecie określone prace oraz jak powstaje dany produkt. Taka wizualizacja na pewno sprawi, że Twoi fani zainteresują się i będą śledzić Twój fanpage z wielką ciekawością. Przecież każdy chce wiedzieć co się dzieje na zapleczu.

Social Media, Prowadzenie fanpage, Facebook, posty na Facebooku