Lepszy fanpage?- Z tymi narzędziami to bardzo proste!

prowadzenie fanpage, marketing spolecznosciowy, facebook

    Prowadzisz stronę internetową i masz słabe wyniki? Chcesz ulepszyć swój fanpage, konto na Twitterze lub Instagramie? Mamy na to radę! Skorzystaj z wielu przydatnych funkcji Social Media Managera. Dziś odpowiemy na pytanie- jakie narzędzia przydają się w pracy z tym programem. Zebraliśmy dla Was zbiór najlepszych narzędzi z których możecie korzystać i sprawić, że Wasza praca będzie bardziej efektywna.

Aplikacja monitorująca wybrane serwisy www

    Masz swoje ulubione serwisy, które odwiedzasz każdego dnia aby śledzić aktualności? Aplikacja Feedly jest idealna dla Ciebie! Wyjaśnijmy jak działa. Feedly to czytnik RSS. Kiedy wprowadzimy do niego adres ulubionej strony internetowej, program wyświetli nam każdego dnia czy pojawiło się na nim coś ciekawego. Zgromadzone informacje otrzymujemy w jednej zakładce przeglądarki co ułatwia monitorowanie treści oraz zaoszczędzi nasz czas.

Baza użytkowników Facebooka

    Narzędzie Facebook Audience Insights to jedno z najbardziej przydatnych opcji Social Media Managera. Pomaga zdobyć ogrom informacji na temat naszej grupy docelowej. Dzięki niemu wiemy jak duża jest grupa, jak się zachowuje oraz jakie strony lubi. Te informacje przydadzą się przy tworzeniu odpowiednich treści, które dotrą do określonych użytkowników.

Bank zdjęć

    Gdy tworzymy post nie zawsze posiadamy profesjonalne zdjęcia produktu lub usługi. Wtedy z pomocą przychodzi Bank zdjęć. Posiada on niezliczoną ilość zdjęć, które możemy wyszukać w bardzo łatwy sposób przy pomocy wewnętrznej wyszukiwarki.

Łatwa optymalizacja działań w mediach społecznościowych. Sotrender

    Sotrender to narzędzie social media, które umożliwia analizę działań na Twitterze, Instagramie, Facebooku czy serwisie Youtube. Podpowiada co możemy poprawić aby zaangażowanie na danych kanałach było wyższe. Aby korzystać z Sotrendera musimy dodać swój profil po czym od razu otrzymamy informacje jak aktywności administratora, ilość użytkowników, najpopularniejsze treści czy rodzaje aktywności użytkowników.

Analiza ruchu na własnej stronie internetowej

    Goodle Analytisc umożliwia monitoring na stronie ionternetowej, którą prowadzimy. Sprawdza nie tylko ilu użytkowników popsiada ale też czy są to osoby, które powracają. Widzimy także jak długo użytkownik ją przegląda i z jakich serwisów społecznościowych przybywa. Dane, które uzyskujemy dzięki Google Analytisc pomagają w optymalizacji treści oraz prowadzeniu firmowej strony internetowej.

Social Media, Prowadzenie fanpage, Facebook